torsdagspuss

Baran,  förlåt för att jag är världens trögaste blondin, det är verkligen tur att jag har dig som är brunett!

idag insåg jag en sak.

jag var ute hos Goliat sent, det var mörkt, inga stjärnor, jag frös och han var solklart världens bästa!
jag kände mig så himla patetisk, det är nästan skrattretande. fast att det gör ont på nå vis.
så här var det, jag stod där å lutade mig mot hans nu gula björnpäls. han puffade på mig. kände att jag va ledsen. jag tittade in i hans bruna, kloka ögon och blev alldeles varm i magen. sen rullade tårarna nedför mina kinder. då buffade han på mig, ville busa, ville inte att jag skulle gråta. jag strök hans panna, pussade hans mjuka mule och han pussade tillbaka. det va som att han sa, Matte, ge upp allt! jag va tvungen å skratta. bästa knäppa älskade häst!

åå, Goliat! det kommer alltid vara du och jag.
du är sann, du är äkta och du är lugnt den bästa kyssaren i hela världen!
du är förtusan den bästa killen i hela världen, that's it å så kommer det alltid vara!

så, det insåg jag idag


hade körlektion idag.
gick ganska bra, eller det vet jag  inte.
men det va kul iaf :)
nu tusan ska jag ha det där rosa lilla kortet!
för jag ska vinna mitt å Hampus vad








Kommentarer
Postat av: Baran

äh du är inte alls trög! puss på dig<3

2008-10-16 @ 22:15:37
Postat av: Cecilia, svar på Baran

jag är blond. hårfärgen kan spöka ibland;)

2008-10-17 @ 00:25:52
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0