oktober

Hej, min häst har höstkänslor!
idag letade han spöken, blev rädd för en fågel, snubblade på stenar, sprang som en vilde och varr allmänt söt<3
vi var ute på stubben, sen en sväng i skogen.

det är verkligen höst ute, jag insåg det idag. det blev vantar imorse + att det börjar bli mörkt om kvällarna.
vantar = tycka om
mörker = tycka mindre om
(jag är mörkrädd, så är det bara.. kan inte hjälpa att jag alltid tänker på: Down of the death när jag är i stallet och det blir mörkt,  eller ännu värre: The village, när det börjar skymma och jag är ute och rider)


ska jag tro på vad ni tror?
ska jag sudda över allt som varit och börja på nytt?
ärligt, jag är rädd för det.
vill inte ramla, inte en gång till
vill inte känna som jag gjorde
vill inte vara tvingad


take my hand and let's not think about tomorrow

Kommentarer
Postat av: Gillberg

Du har väl sett önskeskogen? det finns inget i Mörkret som inte finns där när det e ljust :)

2008-10-02 @ 21:31:12
URL: http://gillbergarn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha, nej, den har jag inte sett:P

2008-10-02 @ 22:21:09
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0