hjärtan och marknad

Om du någon gång får chansen at röra vid mitt hjärta.

Va rädd om det

Jag är trött på att det går sönder hela tiden, eller att de hoppas å så skiter det sig.

Vi behöver plats för att växa, växa tillsammans

Jag vill bli något oövervinnerligt.

Vill du bli det med mig?


Goliat har hosta, inte alls bra. Så han får vila i helgen :(

Marknad och allt, men jag sa åt honom att ta det lugnt ;) inga karuseller idag!

Jag ska ner på stan, sen någon gång. Ta ut pengar och hyra film.

Imorn blir det marknad med Baran, som känner mig bättre än vad jag själv gör.

Jag kommer släpa runt på henne hela dagen och hon kommer hata mig. Men jag ska titta på folk och äta brändamandlar. Dessutom vill jag ju ha en väska och en svart sjal.


Kommentarer
Postat av: julia

brändamandlar i mitt hjärta'

2008-10-12 @ 12:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0