fredag

idag har jag varit glad hela dagen
det började i för sig med at jag va trött å inte alls ville gå upp.. men om vi bortser från det
jag gick upp vidsju, åt frukort, klädde på mig och cyklade till trafikskolan
pluggade teori i ungfär 1½ timme
sen åkt jag till skolan, bra lektioner idag.
fick tillbaka svensa/historia uppsatsen :D
och jag fick till dagens kommenatar
"jösses vad tiden går"
nej, jag är inte över 65 ;)
hade Roland :) för jag bara älskar hans lektioner
sen var det lunch, följt av en NK lektioen, då såg vi på film
helt underbart, om djur.
djur är farsinerande
filosofi, fick tilbaka provet.
å jag vet, jag är filosofisk,så även det var i topp

Goliat var också undebar idag, vi red på banan:) gick riktigt bra i höstsolen
nu ska jag nog hjälpa mamma med maten
pappa den lyckosten är på Öland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0