som om jullov skulle hjäpa..

just nu är jag tydligen i en svacka.. jag bode inte vara det.
hann med en hel del idag. trafikskolan imorse, skolan, Goliat å bäst av allt är att jag plockat fram alla mina julsaker. så nu är det jättemysigt på mitt rum :)

ändå känns det dåligt, jag måste plugga men det är så mycket så jag vet inte vad jag ska ta tag i :S
jag orkar inte, så idag på Evas lektion, jag gillar Eva, men inte det jag insåg.
jag kommer dö innan Tanzania.
mitt jullov betyder råplugg!
v. 3
*Engelska glosor + textseminarium
* artikel seminarium, religion, historia och global
* vetenskapsfilosofi inlämning
*nyheter

v.4
*kemiprov i naturkunskapen
*prov i historia och globalkunskap på artiklarna
*engelska glosor
*kulturkommunikations inlämning - hur har Kina och Indien påverkat oss 2028?
*prov i religion på artiklarna
välkommen jullov, jag har längtar efter dig. (IRONI)


Kommentarer
Postat av: Baran

men puss på dig!

2008-12-08 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0