Grammatik med Elton John, tillsammans med julpyssel och kärlek

jag har sett Elton John på riktigt.
det va så häftigt.
Elton, ett rött piano, underbar musik, en häftig lite dirty show.

skolan kommer bli min död, samtidigt som jag vet att det är min framtid.
jag hatar när man får texthäften att bada i, grammatik att trycka in i huvudet, massa uppgifter på en gång. allt bidrar till ångest, det räcker att titta på väskan med alla böcker för att förstå hur skoltrött man är. det är två veckor till jullovet visst, men en sen då.. två veckor råplugg!
Asiens jättar, nytt tema. Kina-Indien. hinduism, historia, kulturkommunikation, svenska, engelskgrammatik tillsammans med en text å glosor, globalkunskap och artiklar, seminarium, ett projektarbete utan struktur och två uppsatser i filosofi

Kiss me honey, för jag kommer inte klara det annars

igår kväll va vi kreaktiva, gjorde julkort, apelsiner med nejlikor och några godisgirlanger.
det är 6 december, det har spöregnat hela dan, jag red och blev blöt, Goliat busade på vägen jag skrattade hela vägen hem åt min tokiga stjärna.
 
imorn ska jag vara i stallet tidigt å ta ut allihopa, sen är det mocka å fixa åt Goliat + tre exta å så måste jag plugga, det suger. det gör ont i magen å veta att det är så mycket. men snart är jag filosof och lärare ;)

K<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

yey<3333333

2008-12-07 @ 14:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0