gällande i-landsproblemen..

jag har kommit på hur mycket man gnäller, asså på småsaker som egentligen är så himla meningslösa. därför har jag bestämt att avsluta varje blogginlägg, med "dagens i-landsproblem"
ibland är det bättre än andra, sanningen är att vi har det så himla bra här. jag vill att vi ska inse det, kanä är det et försök att sluta klaga, få mig själv att inse hur lyckilg jag är. (trots att Julia och Hilma bråkar just nu)

dagens i-landsproblem:
de nya helskodda ridbyxorna var stela vid knäna
(jag skäms)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja. Jag tänkte på vår lill-jul idag, skulle skicka ett sms om det, men hann läsa det innan om att ni firade igår..

antagligen är det nåt sånt, saknar hursomhelst vår lill-jul. vi får återuppta det nästa år eller nåt... :) puss o god jul söt!

2008-12-23 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0