sista augusit

vilket sammanträffande, att sista dagen i månaden är sista dagen i veckan.

så, det här bli min nya blogg. mitt sista år på gymnasiet.

satt å utvärderade min vecka innan jag loggade in på datorn, samt planerade nästa vecka och det var en hel del.

*skriva klart min del till engelska lektionen
*välja ämne till uppsatsen och börja på den (historia och svenska)
*intervjua mamma å pappa till essä-skrivningen
*läsa ur 'Utvecklingens drivkrafter' och jämföra Sverige med u-länderna

så var skolan igång på allvar igen:)

idag har jag sjungit av domprosten, det gick riktigt bra.
sen åkte jag till goliat, det gick ännu bättre, vi galopperade barbacka på stubben, utan bocksprång. weii, liksom:D
efter det körede jag bil :) mamma skrek några gånger, hon tror att jag inte vet hur stor bilen är. (vilken jag inte gör heller) så kanske har hon rätt att höja rösten lite. dock gick det bra, irrade runt på stan, parkerade på ica, handlade och åkte hem. riktigt stolt, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Gillberg

ok hmm ser ut o vara en fullspäckad vecka bra början på en ny månad :P tufft schema men jag vet att du klarar det :)

2008-08-31 @ 22:17:15
Postat av: Cecilia

jag klarar allt:)

2008-09-07 @ 20:19:43
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0